Thursday, January 21, 2010

PAPARAN 5

MAJLIS PERTUNANGAN NOOR ZULAINI (NINIE)


Tarikh : 5 November 2009
Tempat : Jln Kuchai Lama
Makeup By : Siti (Pesona Ros)
Produk : Kryolan & Mac
Pelamin : Zielynn Andaman




(klik pada gambar)

Saya mendapat panggilan dari Zie (Butik Zielynn Andaman) meminta saya tuk makeupkan Ninie dihari pertunangannyer. Saya makeupkan Ninie seawal pagi jam 7 pagi sebab saya ada majlis lain selepas itu. Saya buat yang terbaik untuknyer pagi itu walaupun agak kelam kabut kerana keramahan Ninie membuatkan saya terlewat untuk bertolak kerumah pelanggan yang lain. Saya terkejut kerana kemeriahan majlis pertunangan Ninie ni, siap pasang khemah besar lagi. Banyak jgak ler kami bercerita dan sempat bergossip lagi hehehehe..... itu yang terlewat tu. Saya menggunakan warna pink, coklat dan satin taupe, warna kegemaran saya. Base agak tebal sedikit memandangkan majlisnyer pada pukul 3 petang. Ninie bercerita, dia takut2 nak tido selepas makeup takut makeup rosak sanggup dia tido sambil duduk.....isshh isshhh isshhh begitu sekali Ninie. Apa2 pun....





Selamat Bertunang Ninie, harungi kemanisan bertunang dan sabar menempuh hari2 mendatang...... Salam Sayang dari Kct

No comments:

Post a Comment