Thursday, January 21, 2010

PAPARAN 4

MAJLIS BERTANDANG ROSYADA DAN RASHDAN

Tarikh : 1 November 2009
Tempat : Kg Sri Kundang, Sg Buluh
Makeup By : Siti (Pesona Ros)
Produk : Kryolan & Mac
Pelamin dan Busana : Zellon Sri Andaman
Photographer : Awie

Saya masih ingat lagi, ketika saya ingin melakukan tugas menyolek, saya melakukan tugas itu di ruang tamu ini kerana lampu di bilik Syada warna kuning. Ruang tamu dipenuhi dengan saudara mara membuatkan saya berpeluh juga la makeupkan Syada ni..... Tapi alhamdulillah semua berjalan lancar walaupun hati kecut. Okey warna yang gunakan tuk Syada ni saya memilih gabungan warna keemasan dan biru. Saya suka satin taupe (Mac) dan setiap pengantin yang saya makeupkan memang ada gunakan warna ini. Bagi saya warna ini cantik digabungkan dengan kebanyakkan warna. Saya ucapkan Selamat Pengantin Baru buat mereka, walaupun agak terlambat tapi bagi saya ingatan itu yang penting, Maaf lambat upload gambar2 Syada.

(klik pada gambar)



No comments:

Post a Comment