Thursday, January 14, 2010

PAPARAN 2

MAJLIS BERTANDANG UMMU ATHIAH DAN AREFF

Tarikh : 25 Oktober 2009
Tempat : Subang
Makeup By : Siti (Pesona Ros)
Produk : Kryolan & Mac
Photographer : Hafiz (017 2330658)


(klik pada gambar)

Setelah selesai majlis persandingan kini tiba majlis bertandang Athiah, khidmat saya diperlukan lagi, terima kasih kct ucapkan kerana memberi peluang menatarias wajahnyer sekali lagi... Cuma kali ini saya gabungkan warna silver (lupa nama), satin taupe, pink (lupa nama juga) dan carbon. Teknik yang saya gunakan mungkin socket tapi apa yang saya tahu saya tidak membiasakan diri dengan nama2 teknik cuma yang saya tahu teknik scoket dan smokey biasa saya gunakan. Mungkin teknik namanyer sama tetapi teknik pemakaian yang berbeza mengikut citarasa makeup artis itu sendiri. So bila kawan2 bertanya saya cakap teknik saya cipta sendiri... wahhh gitu. Hehehehe jangan marah..

Masa menyiapkan Athiah berkali2 dia menyuarakan kebimbangannyer mengenai baju songket silvernyer tu, kata Athiah dia kurang suka dengan songket itu tapi bila siap di makeup dan dipakaikan baju, cantik la Athiah... sapa kata x cantik, kan?? cuma aksesorinyer kurang, tapi itu tidak menjadi masalah.... kerana Athiah cantik sangat hari tu..

No comments:

Post a Comment