Wednesday, January 13, 2010

PAPARAN 1

Salam Pesona.....

Seperti dijanjikan saya akan uploadkan gambar2 pengantin dari list paparan akan datang. Terlebih dahulu saya memohon jutaan maaf kerana terlalu lama membiarkan blog ini tanpa ada aktiviti.... Untuk pengetahuan semua list paparan akan saya uploadkan satu persatu tetapi tidak mengikut turutan kerana masih ada lagi gambar pengantin yang belum saya dapat dari photographer. So dengan itu saya padamkan post yg terdahulu...




PERSANDINGAN UMMU ATHIAH DAN AREFF

Tarikh : 18 Oktober 2009
Tempat : Kg Melayu Subang
Makeup By : Siti ( Pesona Ros )
Produk : Kryolan, Mac dan Marykay
Pelamin Dan Busana : Zellon Sri Andaman
Photographer : Zul (013 2558484)





Saya ditugaskan untuk menyiapkan pengantin adik beradik hari itu, perasaan saya takut dan serba tak kena kerana saya dok berfikir boleh ker saya siapkan dua beradik ni sebelum waktu bersanding nanti. Tapi alhamdulillah semuanyer berjalan lancar, amin..... Hanya gambar Athiah saja yang saya uploadkan, adiknyer Anis saya akan uploadkan kemudian bila gambarnyer saya perolehi.




Keramahan Athiah membuatkan saya rasa selesa kerana itulah pertama kali saya bertentang mata dengannyer... Sebelum ni saya pernah makeupkan adiknyer Anis tuk majlis bertandang. Tak sukar tuk menyolek Athiah kerana kulitnyer tiada masalah dan saya cuba membuat yang terbaik untuknyer pada hari itu.... Tema untuk Athiah ialah warna purple, cantik sangat baju dari butik Zellon ni fikir saya, sesuai dgn Athiah yang putih kulitnyer. Haaa... sapa2 yg berhajat nak pakai baju lace purple ni call la saya yer... amboooii promot nampk.


Haa... nak tahu tak masa tu, mak Rosyam Nor masuk bilik dan mengucapkan tahniah pada dua beradik ni. Saya ni peminat Rosyam ya Allah rasa nak salam je mak Rosyam dan cakap makcik saya ni peminat anak makcik, bole????? hehehehehe giler ker hapa budak ni. Risik2 rupanyer mak Rosyam memang kenal rapat dengan mereka. Kenangan terindah bagi aku tak dapat jumpa Rosyam jumpa mak dia pun jadi ler...


Selamat Pengantin Baru Athiah... Moga Kekal Hingga KeAkhir Hayat

No comments:

Post a Comment