Sunday, November 8, 2009

MAKEOVER AINA DAN LAILA

Salam Pesona....

Lama sungguh saya merancang untuk menambah koleksi produk Mac, ahad yang lalu terlaksana impian itu. Ini adalah antara produk yang saya beli iaitu pp (paint pot), 4 warna eye shadow, berus foundation, lipstik 2 warna dan fix compact powder. Saya amat meminati produk2 dari Mac tapi hari tu saya singgah di BB ( Bobby Brown ) lawa2 jgak warna eye shadownyer ingat nak sambar 2-3 kaler tapi dah over budget.... sabar2 banyak bertenang...... hehehehehe.



Balik rumah masa untuk makeover, biasa la kan dapat warna baru.... tp sapa nak jadi model????? ahaaa.... Aina, Laila meh sini! hehehehe... Sebenarnyer Aina dan Laila tu anak pompuan saya so asjik makeover muka sendiri je kan boring... tp saya hanya pakaikan mereka compact powder saje al maklum la kan, kang rosak pulak kulit mulus anak saya tu. Mula2 kakaknyer Aina, meh sini cepat mak dah x sabaq dah ni.....


Kemudian adiknyer lak, Laila... mula2 si Laila ni jual mahal tp bila dah tgk kakaknyer lawo dia pun nak makeover jgak siap cakap lagi nak kaler apa...
Makeover 2 beradik ni memamg kelakar sebab si Aina dan Si Laila ni asjik ketawa ni, sampai nak ambik gambar bole tahan2 ketawa sampai saya yang nak ambik gambar pun ketawa so, eeeeeee budak ni dok diam2 mak nak ambik gambo!

1 comment:

  1. ooo..lawa nya anak kak ct..eyeshadow tu pun lawa...leh jadi model nanti nie..hehehe!

    ReplyDelete