Wednesday, October 28, 2009

PERSANDINGAN SARINAH DAN NAZA

Tarikh : 3/05/2009
Tempat : Dewan Taman Jati, Rawang
Makeup by : Pesona Ros
Produk : Krayolan, Mac dan Marykay
Pelamin dan Busana : Ibu Saadiah, Kuang Sg Buluh
Photographer : Jay






Terlalu lama saya menunggu gambar dari Jay ini, tapi walaubagaimana pun saya berterima kasih pada Mastura kerana sudi emailkan gambar2 ini. Ini adalah pengantin pertama berketurunan mamak yang saya makeupkan pada hari tersebut. Tidak banyak masalah kerana kulit Sarinah agak cerah dan tiada jerawat cuma kesan lebam dibawah mata dan keadaan kulitnyer yang agak kering







Ini sahaja gambar malam berinai yg diemailkan oleh Mastura, Sarinah mengadakan majlis pertunangan pada sebelah pagi, saya tak ingat pukul berapa (lama dah x ingat sori...) dan sebelah petang pukul 4.30 majlis pernikahan dijalankan dan saya masih ingat lagi kerana salah faham tiada jurugambar merakamkan gambar disekitar upacara pernikahan dilangsungkan hanya lensa kamera dari sanak saudara. Kalau tak silap, saya hanya menambahkan warna biru dihujung mata tuk menampakkan kelainan dari makeup pertunagannyer kerana baju nikah berwarna putih dan berlabuci biru... cantikkk sgt baju tu tp sayang tiada gambar tuk di paparkan...






No comments:

Post a Comment