Saturday, February 6, 2010

PAPARAN 14

PERTUNANGAN FIE

Tarikh : 10 Januari 2010
Tempat : Matang Pagar, Sg Buluh
Makeup By : Kct (Pesona Ros)
Produk : Kryolan & Mac
Photographer : Yatthafiz



Setelah kejadian brek tangan kereta Kct tersekat dapat diatasi, apalagi bergegas ler kami (Kct dan Kak Yati) balik ke Sungai Buluh untuk makeupkan Fie pulak. Macam berjanji lak kan??? Nama diaorang ni dekat2 Fie dan Fiza.... Fie ni adalah kawan kepada Nini yang Kct pernah makeupkan masa Nini tunang dan hari yang sama makeupkan Noreen, dan rasanyer korang pun pening nak faham... so fahamkan je la ye.. Rupanyer Fie ni jiran Noreen... lorrrr rupanyer mereka jiran.... keciknyer dunia ni kan?... Untuk solekan Fie Kct buatkan teknik smokey eyes untuknyer... kaler purple dan pink lagi. Pada mulanyer Fie nak pakai aksesori bunga kelip tepi tapi hari tu Kct terlebih rajin kan jadi ku petik aja bunga hidup yang menghiasi meja solek Fie tu... Hasilnyer tengok ler gambar Fie dibawah ni....


(klik pada gambar)


1 comment:

  1. taiko punye sentuhan..the art of make-up - angah

    ReplyDelete