Tuesday, January 26, 2010

KELAS BERSAMA AMY JANZ

Akhirnyer.... dapat juga saya berguru dengan Amy Janz. Saya memang meminati solekan matanyer yang memukau tu lagi2 bila dia makeupkan Rozita Che Wan, mau meleleh air mata.... Cantik kan??? Pada saya Amy seorang yang sangat teliti dalam solekan mata, dalam kelas dia sering memberitahu blending adalah kunci solekan agar nampak sempurna dan halus. Saya juga bertuah kerana merasai solekan Amy Janzzz hehehehe jangan jelessss.... Lawa mata saya tapi sebelah je, sebelah pun sebelah la asalkan merasa dari tak merasa langsung kan? Oklah layan ler gambar2 dalam kelas, tak banyak yang dapat saya snapkan sebab sibuk mencatatkan tips2 berguna, salin jangan tak salin. Ini adalah kelas pertama dan kelas kedua bersama Amy Janz akan menyusur... Tak sabar nak tunggu... nak kumpul duit... nak kumpul duit....... Oh ya nak promot sikit belilah buku asas solekan Amy Janz, banyak info dan tips dalam buku tu, nak dapatkan buku tu telefon alaf 21 atau ke blog Gee Cantik, ada link disebelah kanan tu... Beli jangan tak beli. Ok lah penat dah ni, balik2 terus mengadap pc ni untuk menaip balik apa2 nota yang dipelajari hari ini, kang takut lupa.... Layan gambar (klik pada gambar)




Gambar ramai2 tu dari kiri - Yus, Zellon, Saya (Kct), Kak Intan Sg Buluh. Bawah Kak Ros, Sifu Amy Janz dan Kak Intan Sg Besi.

Tengok ler tu taukeh2 butik pun beli buku asas solekan Amy Janzz ni... rugi tak beli tau....

Gambar atas ni solekan teknik smokey eyes Amy Janzz... Cantik gilerr... tp sebelah je la sebab tu ler kepala dok senget je nak cover sebelah tak makeup tu... hehehehe.

2 comments:

  1. wah, syoknyer k ct dpt blaja dgn amy janz..ni yg tak sabar nak berguru dgn k ct lak nih! hehe.. =D

    ReplyDelete
  2. Fad... Kct pun masih belajar lagi, byk yg harus dipelajari lg... Lagi satu kita jangan mudah berpuas hati dengan teknik makeup kita walaupun ramai yang cakap ok.... tau

    ReplyDelete