Wednesday, June 10, 2009

PERNIKAHAN BALQISH SUPHIANA DAN HALIMY

Tarikh : 7/o6/2009
Tempat : Taman Danau Kota, Setapak
Makeup by : Pesona Ros
Produk : Krayolan, Mac dan Marykay
Pelamin & Busana : Balqish Suphiana (Pengantin)
Photographer : Norhafizan (Pjan)





Masa pernikahan Balqish ni saya datang seawal 7.40 pagi, untuk pengetahuan semua Balkis saya kenal semasa menghadiri kelas solekan Nurin Makeover Studio di Jalan Duta tahun lepas rasanyer, Balqish ambik kelas basic sahaja manakala saya ambik kelas basic dan advance. So masa kelas tu dia jadi model saya, ingat tak gambar yg saya makeover dia sebelum ni... Okey la saya postkan balik gambar tu.






Lama tak bersua, hanya dengan ym sahaja Balqish meminta saya makeoverkan dirinyer sekali lagi cuma bezanyer kali ini untuk majlis pernikahan dan persandingannyer. Terharu sangat rasanyer dan saya akan buat yang terbaik pada hari pernikahan dan persandingan Balqish nanti.



The Making Of Balqish.....










Wajah kegembiraan setelah bergelar isteri.....
Selamat Menjalani Kehidupan Berumahtangga

No comments:

Post a Comment